مقبره ی رویای رز سرخ...
فنجان فراموشی را سر می کشم,گذشته را به باد,می سپارم ,بادبادکهای خیال را,پر و بالی میدهم,ورویای فردا را به دوش می کشم...!
درباره وبلاگ


آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ... من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ... … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ... من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ...

پيوندها
غرفه ی نقاشی ویترای
ارژنگ
برگی در باد
وبلاگ رسمی محمد علیزاده
تبسم
طایفه ی ماه عسلی ها
دل باخته
وبلاگ طرفداران سردار سهراب زاده خواننده ی پاپ
دنیای مطالب طلایی
کعبه ی عشق
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای رز سرخ و آدرس rosesorkh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 61451
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

سوسا تم

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

کد متحرک کردن عنوان وب



ساعت فلش

نويسندگان
زهرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 13 مرداد 1398برچسب:, :: 18:12 :: نويسنده : زهرا

 

 

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:28---5 ارديبهشت 1392
دلتنگی هایم را روی قاصدک می نویسم

شاید نسیم قاصدک به دوش

به همان سمتی که تو هستی بوزد...


حامدشمس
ساعت17:03---23 اسفند 1391
سلام دوست عزیز.وبلاگت عالیه
لطفاتوهم به وبلاگ من سربزن
حتماعضوشوونظربذار
اگه دوست داشتی خبربده تبادل لینک کنیم
موفق باشید


niloofar
ساعت14:46---29 آبان 1391
salam azizam
upam o montazere hozore garmet
dir nakoni


ریحانه(طایفه ماه عسلی ها)
ساعت12:48---21 آبان 1391
سلام.آپم..خوشحال میشم سر بزنی..منتظرم ..نظر یادت نرههههه

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت15:53---5 مهر 1391
سلام.آپم و منتظر نظر قشنگت[گل]

ریحانه
ساعت0:12---3 مهر 1391
شرکت گوگل طی سخنان مدیرش مارتین جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فیلم توهین آمیز به رسول الله را در یوتیوب متوقف نمیکند زیرا این را آزادی اندیشه مینامد. به همین دلیل علمای مسلمان استفاده از جستجو گر گوگل و سایت یوتیوب را در تمامی کشورهای مسلمان به مدت 2 روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه یک میلیارد و نیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند منع کردند و روز 2شنبه و 3شنبه یعنی 3 و 4 مهرماه ,روز عدم استفاده از 2سایت یادشده است و انتظار میرود سهم شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به 200میلیون دلار برسد...لطفا پخش کنید تا بزرگترین حرکت در دفاع از رسول الله را انجام دهیم

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت16:00---27 شهريور 1391
سلام.خوبی؟؟؟؟؟آپم با یه پست جالب.نظر قشنگت راجع به این پست خیلی برام مهمه پس لطفا بدوووووووووووووووووو بدوووووووووووووووو بیا نظر هم یادت نره...منتظرتم

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت20:03---21 شهريور 1391
سلام.بدووووووووووووووووووووووو

sardar
ساعت12:45---6 شهريور 1391
salam abji manam sardar chera nisti ye balayi saram omade vagean be komaket ehtiaj daram kojayi pqas chera nisti?

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت15:39---2 شهريور 1391
سلام.دوست خوب ماه عسلیم پست جدید من یه عهدنامه ی ماه عسلی هستش که منتظره شما دوست گلم اگه قبول داشتیش با نظرت تاییدش کنی و پاش یه امضای خوشگل بزنی.فقط خواااااااااااااااااهش میکنم بدوووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو و بدوووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو بیا....قربانت ریحانه

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت16:29---25 مرداد 1391
سلام.گلم ممنون از همدلیت پاسخ: سلام ریحانه جون,وظیفم بود عزیزم...

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت15:37---25 مرداد 1391
سلام.دوست خوبم خیلی خوشحال میشم اگه با حضور پر نورت وبلاگ سیاهپوش منو غرق نور کنی[گل]لطفا نظر فراموش نشه[گل]
پاسخ: سلام عزیزم,چشم حتما می یام پیشت...


دختر بهار
ساعت15:48---21 مرداد 1391
سلام زهرا جون وبلاگ زیبایی داری لینکت کردم ممنون میشم منو لینک کنی پاسخ: سلام عزیزم,مرسی گلم,چشم حتما...

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت3:37---17 مرداد 1391
سلام دوست با معرفتم.میدونم این چند روزه خیلی مزاحم شدم ولی با شرمندگی زیاد یه خواهش دیگه هم داشتم.راستش امروز یه پست جدید گذاشتم که نظر دوست خوبی مثل تو در موردش برام خیلی خیلی خیلی مهمه (همون پستی که بالاش نوشتم موافقا مخالفا حتما حتما بخونین).پس این بار هم تنهام نذار و زودی بیا و نظرتو در مورد اون پست بنویس .قول قول میدم که از این به بعد دیگه کمتر مزاحم بشم.[بوسه][بوسه]عزیزم خیلی برام مهمه پس لطفا عجله کن[گل]اگه نیای من اینطوری[ناخوش][ناراحت]ناخوش و افسرده میشم هاااااااااااا
پاسخ: سلام عزیزم,آخه این حرفا چیه میزنی؟ خیلیم خوشحال مییشم می یای,ببخش دیر اومدمآ ولی اومدمو نظرم دادم...همیشه شاد باشی دختر خوب,می بوسمت,هزارتا...


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت18:51---16 مرداد 1391
سلام.گلم پستا ی جدیدت خیلی جالبه.خیلی ممنونمیبوسمت پاسخ: سلام ریحانه جون,مرسی گل من,بووووووس...

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت18:47---16 مرداد 1391
سلام.گلم قابل شما رو نداشت ممنون از نظر قشنگت

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت19:35---14 مرداد 1391
گلم ممنووووووووووووووووووووووووووو ونمنتظرتم بازم بیا پاسخ: باشه عزیزم ,بووووووووس...

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت23:33---13 مرداد 1391
دعوتنامه:سلام.دوست خوبم وبلاگ من هر روز با یک یا دو کلیپ جالب و چند مطلب جدید ماه عسلی و غیره اعم از عکس و آهنگ و متن به روز میشه.هر روز منتظر حضور قشنگت هستم درضمن نظر یادت نره مدیونی اگه نظر ندی هااااااااااااا[قلب]باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟هر روز منتظر نظرات خوبت در مورد روند وبلاگم هستم.[گل][قلب]مااااااااااااااااا
پاسخ: سلام عزیزم,چشم می یام نظرم میدم,قربونت ,بوووووس...


tarafdarane sardar
ساعت21:10---13 مرداد 1391
SALAM agar tonestid be id jadid ma sardarmusic446 morajea konid chon shoma ozv goroh sardar hesab shode id va ba shoma kari darim montazerim ha

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: